Önskar Dig ett Lönsamt och Kreativt Gott Nytt 2013

Nu skall vi göra  2013 till ett fantastiskt lönsamt och kreativt år!

Min målsättning för 2012 var att öka mitt sociala nätverk genom att arbeta kreativare och . det har lyckats över förväntan. Jag tackade alla mina fantastiska kunder och partners en  God Jul i förra inlägget så nu fokuserar jag på vad vi skall uppnå tillsammans 2013!

Boosta Digitalt

Under 2013 kommer jag och Patricia Mellin dela med oss av våra kunskaper om sociala medier. Att vi under bara senaste året lyckats nå 76 på Klout dvs hela 152 tillsammans är unikt. Sociala medier är här för att stanna och utvecklingen pågår hela tiden men vi anser att integration behövs mellan de traditionella och digitala. Vi boostar din digitala närvaro så ditt företag/organisation blir synligare och att ni får resultat.

Dream Team Ett – En tanke, ett syfte, en vision!

Detta är ett fantastiskt team som består av människor som arbetar på att förändra världen till det bättre. En kort videofilm med några av oss som är med. Vi arbetar vidare 2013 och du kommer få se mycket mer om oss framöver. Besök Dream Team Ett’s Facebooksida!

Rotary District 2350

“Rotary är en världsomspännande organisation med cirka 1,2 miljoner medlemmar som är ledare inom näringsliv, yrkesliv och samhälle. Rotaryklubbarnas medlemmar, rotarianerna, ger humanitärt bistånd, uppmuntrar god etik i samtliga yrken och främjar fred och samförstånd i världen.” Besök gärna Facebooksidan jag lagt upp och arbetar med att sprida så fler får information om det fantastiska nätverk som Rotary är.

Hallstaviksnätverket

Detta är första nätverket jag fick uppdrag hos som egen företagare 2010 och mitt hjärta klappar extra mycket för. Där ingår bl a Roslagens Sparbank som jag fått förtroende att arbeta vidare för. Hallstaviksnätverkets uppgift är att stimulera utvecklingen av Hallstaviksbygden, d.v.s. Hallstavik och dess närområde från Herräng till Skebobruk.vi arbetar vidare under 2013 för att skapa framtidstro och arbetstillfällen. Läs mer…

Vad är dina drömmar och vad behöver du hjälp med?

Eftersom jag arbetar som kreativ entreprenör och hela tiden söker synergier ser jag nya möjligheter hela tiden. Att koppla ihop barn och ungdomar med konst och innovation ser jag t ex som en viktig del framöver. I rollen som Sveriges respresentant för International Child Art Foundation (ICAF) finns enorma möjligheter och jag söker en eller flera som vill gå in som samarbetspartner.

Kontakta mig för ett samarbete oavsett vad dina behov är så kan jag se till att själv göra eller förmedla så 2013 blir ett lönsamt och kreativt år!

[contact_form]

Leave a Reply

