Utbildningar i sociala medier och digital kommunikation för resultat

Vem utbildar i sociala medier och kan digital kommunikation?

Det börjar bli allt fler som går ut med utbildningar i sociala medier utan att de själva kan och gör det. För att kunna göra det behöver man förstå komplexiteten och den här bilden visar på samtliga områden man behöver förstå för att utbilda på rätt sätt:

Utbildning sociala medier och digital kommunikation

Att vara transparent och att själv kunna göra det man talar om både IRL och i den digitala kommunikationen anser jag är en förutsättning för att kunna lita på de som jag anlitar. Det lärde jag mig som inköpare och rekommenderar alla att följa!

Utan att nämna några namn så ser jag hur folk från helt andra branscher och även yrkeskollegor som inte själva kan och gör det de säger att de kan utbilda andra i. Det är desperata handlingar och visar inte på respekt för sin egen yrkesprofession och kanske dags byta affärsidé eller lära sig vad transparent betyder?

Att kunna gå ut som jag gör nu beror på att jag samarbetar med världens bästa och har den kunskap och coaching som krävs för att hjälpa dig nå resultat!

Patricia Mellin – Konsult Sociala Medier

Om du vill nå resultat med hjälp av sociala medier är du välkommen att kontakta mig. Jag nås på telefon 0707-697959 eller fyll i formuläret nedan:

[contact_form]

Leave a Reply

