Social Boom med Kim Garst och Gary Vaynerchuk

Social Boom med Kim Garst och Gary Vaynerchuk

I September åker jag till USA och deltar på ett seminarie Social Boom med Kim Garst där  Gary Vaynerchuk kommer vara huvudtalare.

Social Boom from Kim Garst on Vimeo.

Jag har förmånen att ha Kim Garst som min coach och har kontakt med flera utav deltagarna via sociala medier vilket ger mig en enorm kunskap om hur man arbetar professionellt för att nå resultat.

Kim tillhör Forbes Top 50 lista inom sociala medier och blev igår utsedd av kred.com till #1 topp mombloggers.

Gary Vaynerchuk är inom absoluta eliten och tillhör de främsta inom sociala medier. Bara 35 år gammal och New York Times och Wall Street Journal bästsäljande författare, självlärd vin och sociala medie expert.

Det skall bli enormt roligt och lärorikt att delta. Jag arbetar kontinuerligt för att utveckla mina kunskaper så jag kan hjälpa dig för att nå ut med din vision i de sociala medierna.

Det är ingen slump att min blogg ligger på plats nummer 1 idag igen på toppblogg.se. Och att jag har förmånen att arbeta med Room of Karma som är bland Sveriges topp bloggar inom inredning. mode och feelgood.

 

Leave a Reply

