Nyckeln till lyckad marknadsföring

Nyckeln till lyckad marknadsföring

Nyckeln till lyckad marknadsföring för mig är att vara konsekvent och följa mina värderingar och visioner i allt jag gör med passion.

“Branding handlar inte om logotyper, slogans, eller reklam – de är bara verktyg. Branding handlar om att få folk att komma ihåg din organisation, tjänst eller produkt och vad som är unikt med den”, Carolyn Newsome bit.ly/AEFjb0

Det handlar också om att våga bryta mot mönster och gå min egen väg istället för att lyssna och göra som andra gör. När alla springer åt höger går jag till vänster. Vem tror du är den som syns mest och vad vill du uppnå?

Det intressanta med marknadsföring är inte att provocera utan att våga vara mig själv och uttrycka min kreativitet. Här ger de flesta upp när de möter motstånd eller någon överordnad motsätter sig. Vad är din taktik då?

Att vara kreativ innebär också att min tidsplanering ofta krockar med de som vill ha allting planerat och klart i god tid. Men det är för mig en möjlighet att ta hand om och lägga till nya saker så det blir en helhet.

Jag lever intuitivt och kan inkludera allt som plötsligt dyker upp och tror starkt på att vi möter de människor och hamnar i situationer som vi behöver för att utvecklas och nå ett bättre resultat.

“Döda fiskar flyter med strömmen – levande simmar mot den”

Efter många års arbete med inköp, logistik och projektledning har jag lärt mig att det som verkade så otroligt viktigt i början ofta saknade betydelse och istället hindrade mig från att fokusera på det som ger resultat.

Leave a Reply

