Värderingar, visioner och sociala medier!

Idag talar allt fler om att det är viktigt att skapa relationer och delta i olika sociala nätverk. Samtidigt pågår det en omfattande marknadsföring för att vi skall använda sociala medier både som privatpersoner och företagare.

Det är många som kan ge svar på vad och hur, men det som sällan nämns är varför vi skall använda sociala medier. Jag tycker det är en av de viktigaste frågorna eftersom den är avgörande för att nå långsiktiga resultat. Jag är helt fokuserad på varför och mina värderingar och visioner vägleder mig.

För att hjälpa fler att ta fram och arbeta med sina värderingar och visioner går jag en facilitatorsutbildning hos ValuesOnLine Leadership Centre och söker nu 3 st personer som vill ta fram och arbeta med sina värderingar.

Kontakta mig om du är intresserad!

Leave a Reply

