Kreativitet och sociala medier

Har uppdaterat hemsidan efter att ha trängt in i WordPress-djungeln. Det är något jag funderat på en tid, men inte prioriterat förrän på dagens BNI möte när en gäst påpekade det ålderdomliga utseendet på den gamla.

Som vanligt känner jag motstånd mot att arbeta med nytt verktyg, särskilt när jag vet att det kräver så mycket tid och energi. Men eftersom jag vet hur viktig designen är och att ha ett aktuellt innehåll tog jag tjuren vid hornen.

Glädjande är att integrationen med sociala medierna gick mycket enklare än jag trodde och kan både effektivisera dagliga arbetet och lyfta hela hemsidan. Dessutom har den nya anpassning till mobila användare.

Leave a Reply

